نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  28 سال عمر بیشتر با قطع کامل مصرف الکل پایگاه خبری لقمه: دانشمندان سوئدی به نتیجه رسیدند ...

  ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم مرغ بر خلاف گذشته که تخم مرغ به عنوان یک ماده‌ی غذایی ...

  رژیم‌هایی که باعث ریزش موها می‌شوند موها برای رشد به مواد مغذی و ویتامین‌ها نیاز دارند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.
شخصیت خود را با مواد غذایی شکل دهید یافته های جدید علمی دانشمندان نشان می دهند که مواد غذایی می توانند در دستگاه گوارش واکنش هایی ایجاد کنند که باعث تغییرات روحی در انسان می شود و بر شخصیت انسان تاثیر می گذارد .
کشاورزی و امنیت غذایی؛ اولویت مهم امنیت ملی شواهد نشان می‌دهند كه با توجه به قابلیت‌های تولیدی كشور در صورت تحقق الزاماتی چون توسعه روستایی، توسعه كشاورزی از جمله افزایش عملكرد محصولات در واحد سطح، افزایش بازده آب و خاك، كاهش ضایعات تولیدی، اصلاح الگوی تغذیه كشور امكان نیل به یك امنیت غذایی پایدار در سطح كلان وجود دارد.
گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی/ گوشت ۴۱ درصد گران شد! پایگاه خبری لقمه: در حالی که حدود ۳ هفته تا شب عید مانده، قیمت ها در بازار کالاهای اساسی رو به بالا است که در این شرایط این سوال مطرح می شود برنامه دولت برای حمایت از مصرف کننده چیست؟