نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر از یبوست رنج می برید، بخوانید اگر به یبوست مبتلا هستید حتما به پزشک مراجعه کنید ...

  افزایش انرژی و تمرکز با این مواد غذایی بسیاری از مواد خوراکی تاثیر درمانی دارند و در اغل...

  نکات مهم در رژیم درمانی بیماران سلیاکی پایگاه خبری لقمه: با رعایت رژیم غذایی فاقد گلوتن ع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سبزی فریزری بهتر است یا خشک شده؟ متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند روزانه حداقل پنج سهم میوه و سبزیجات باید در سبد غذایی افراد قرار بگیرد چرا که این مواد غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را به بدن می‌رسانند. البته هر چند وقت یک‌بار اخباری مبنی بر آلودگی سبزیجات به دلیل آبیاری با آب‌های آلوده یا کودهای غیراستاندارد مطرح می‌شود و کارشناسان از مردم می‌خواهند مثلا در تهران سبزیجات مصرف نکنند.
چرا قهوه در ایران گران است؟ قهوه که پس از آب ارزان‌ترین نوشیدنی در جهان است در اولویت 10 واردات قرار دارد و کالای لوکس ایرانی محسوب می‌شود لذا قهوه کیلویی 35 هزار تومان به قیمت کیلویی 120 هزار تومان فروخته می‌شود.
ارتباط غذا با طول عمر از نگاه قرآن و احادیث امروزه دانشمندان معتقدند که انسان با دور ساختن عوامل مرگ می‌تواند عمر نامحدود داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا محققان در محیط آزمایشگاه با بهبود شرایط زندگی، عمر حشره ای را به هشتاد برابر افزایش دهند.
آبلیمو آب لیموست!؟ فصل، فصل لیمو و آب‌لیموی تازه است و یکی از سۆال‌هایی که این روزها مطرح می‌شود در مورد تفاوت آب‌لیموهای خانگی و صنعتی موجود در فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مواد غذایی است...