نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مزایای استفاده از گیاهان معطر در برنامه غذایی افزودن گیاهان معطر به غذاها می‌تواند به حفظ وزن طب...

  تغذیه در کودکان ورزشکار(۲) پایگاه خبری لقمه: در مقاله قبل گفتیم علاوه بر دریا...

  هشدار وزارت بهداشت در مورد مصرف نمک رنگی پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
اسامی 14 برند متخلف آبلیمو/ تشریح علت اختلاف‌نظر استاندارد و وزارت بهداشت قصد داریم وارد روش‌های نوین اصالت‌سنجی شویم و دستگاه‌های مربوط به آن را پیدا کرده‌ایم که در این صورت دیگر امکان تخلف برای متخلفان ایجاد نمی‌شود.
مجسمه‌های خندان با بستنی‌! پدر و مادرها همیشه به فرزندانشان سفارش می‌کنند که با غذای خود بازی نکنند؛ اما کار این هنرمند ژاپنی دقیقا همین بازی کردن با غذاهاست!
غذاهای ضد پیری برخی مواد غذایی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به بقیه غذاها دارند که تأثیری بیشتری در جوان ماندن بدن دارند.