نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این خوردنی‌ها را با هم نخورید ترکیب «حلیم فرنگی» با میوه یا دسر «اسموتی» به عنوا...

  بهداشت و تغذیه در سفر رعایت نكات بهداشتی در همه حال لازم است؛ اما دلیل ا...

  استفاده از ظروف مسی مس بدن را تامین نمی‌کند کارشناس مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
۱۰ عادتی که باعث می‌شود چاق شوید اگر کاهش وزن آسان بود، هیچکس اضافه وزن نداشت! حقیقت این است که رولت تخم مرغ، خیلی خوشمزه‌تر از نیمرو است، مزه‌ی سیب زمینی سرخ‌کرده خیلی بهتر از سالاد کنار غذاست، و مرغ هم لذیذتر خواهد شد اگر آنرا سوخاری کرده باشید.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
فوت های کوزه گری در آشپزی برای خارج شدن حشرات از لای سبزیجات، جدا كردن دانه باقلا از غلاف آن، جلوگیری از پلاسیدگی سریع هویج، گرفتن مزه تلخ كاهو و... چه میكنید؟ با چند فوت‌وفن ساده برای انجام راحت‌تر این كارها آشنا شوید.