نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چای تقلبی چه رنگی است ؟ سولماز چوبکی، کارشناس تخصصی چای سازمان غذا و دارو ...

  راه های مبارزه با بوی بد دهان رعایت بهداشت اولین سلاح برای مبارزه با بوی بد دهان...

  مصرف آب همراه با غذا موجب بروز یبوست می‌شود سیدعلی ابوالحبیب متخصص داخلی اظهار داشت: یکی از عل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا با خوردن لواشک و آلوچه لاغر می شویم؟ قره قروت، آلوچه و لواشک از محبوب ترین تنقلات به شمار می روند. این خوراکی ها مانند بسیاری از مواد غذایی هم فوایدی دارند و هم مضراتی.
چرا بستنی برای کودکان واجب است؟ تابستان تمام شده و بستنی، این خوراکی خوشمزه و پرطرفدار تابستانی، کم‌کم از سبد خرید خانواده‌ها کنار می‌رود اما آیا کنار گذاشتن بستنی درست است؟
پوستى بدون چروک با ده ماده غذایى بسیارى از مردم ویتامین A را پیام آور بینایی بهتر مى دانند. توجه کنید که سلامت پوست ما نیز مستقیماً به میزان ویتامین A غذاى ما مرتبط است.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.