نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  علائم و نشانه های سکته مغزی ناقص از زبان محققان پایگاه خبری لقمه: سکته مغزی نه تنها برای فردی که س...

  بارداری زمان مناسبی برای رژیم لاغری نیست بسیاری از خانم‌ها به ویژه آنهایی که چند قلو باردار...

  دختران نوجوان از مصرف تنقلات و نوشابه های گازدار اجتناب کنند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن گرامیداشت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انبه دوست دارید؟ میزان بالای ویتامین C و A در انبه به اضافه انواع مختلف کاروتنوئیدها سیستم ایمنی بدن شما را سالم و قوی نگه خواهد داشت.
همه پنیرهای محلی ایران را بشناسید سطح توقع پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند.
تأثیر رنگ در آشپزخانه آشپزخانه یكی از مهمترین بخش‌های هر خانه است كه فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از رنگ‌های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می‌آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل‌هایی میان رنگ‌ها پدید آید، می‌تواند منظره‌ی آشپزخانه را مدرن كند.
گرم کردن دوباره این غذاها سرطان‌زاست پایگاه خبری لقمه: نتایج یک تحقیق پزشکی نشان می‌دهد هفت نوع مواد غذایی اگر مجدد گرم شوند سمی، زیان آور و حتی سرطان‌زا می شوند.