نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تأثیر مصرف گردو بر بهبود ویژگی اسپرم تحقیقات اخیر در دانشگاه کالیفرنیا نشان می‎دهد مصرف...

  راه های مبارزه با بوی بد دهان رعایت بهداشت اولین سلاح برای مبارزه با بوی بد دهان...

  غذاهای پرچرب و سرخ كرده سبب ضعف سیستم ایمنی می‌شود مصرف غذاهای حاوی چربی های اشباع مانند چربی های گوش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم لاغری یویویی؛ دشمن سلامت دخترها لاغر شدن خوب است اما لاغر ماندن مهم‌تر است. بعضی از دخترهای جوان به محض اینکه چند کیلو لاغر می‌شوند و به اصطلاح به هدفشان می‌رسند بی‌خیال رژیم شده و به عادت‌های قبلی خود بر می‌گردند. برای همین طولی هم نمی‌کشد که به وزن قبلی و شاید هم بیشتر می‌رسند. به این می‌گویند رژیم یویویی.
یازده نکته در مورد بهداشت در آشپزخانه آشپزخانه به دلیل فعالیت‌های گوناگونی که در آن انجام می‌شود، در صورت عدم رسیدگی به آن و عدم رعایت بهداشت، می‌تواند به یکی از آلوده‌ترین نقاط خانه تبدیل شود. آلودگی آشپزخانه و یا ظروف و وسائل موجود در آن، می‌توانند به آلودگی غذا و موادغذایی و در نهایت مسمومیت غذایی در افراد خانواده منجر شوند.
بخور نخورهای فصل گرما در فصل گرما به دلیل هوای گرم و بالا رفتن دمای بدن توصیه می‌شود اصول غذایی خود را تغییر داده تا کمتر دچار گرمازدگی شوید.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.