نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام غذاها کلسترول بالایی دارند؟ کلسترول زیاد در بدن باعث افزایش چربی می‌شود و خطرا...

  میوه های مفید و ضد آلودگی هوا مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

  آیا "استرس" باعث گرسنگی شما می‌شود؟ شاید کنترل کامل استرس در زندگی های پردغدغه امروزی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مضرات مصرف زیاد قند و شکر/کمتر از ۱۰ درصد انرژی از مواد قندی تأمین شود مصرف زیاد قند و شکر و مواد غذایی حاوی آنها تبعات زیادی از جمله پوسیدگی دندان در کودکان و اضافه وزن، دیابت، بیماری قلبی و آرتریت را در سنین بالاتر به دنبال دارد.
استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟
آب کلم مناسب برای مقابله با کم‌خونی و یبوست اگر احساس خستگی زیادی می‌کنید و دچار کم خونی شده‌اید توصیه می‌کنیم به مدت سه هفته هر روز ۱ لیوان آب کلم نوش جان کنید.
غذاهای باکلاس چگونه بدن را به تباهی می‌کشاند؟ موادغذایی و تنقلات بی‌ارزشی در افراد جامعه ما به وفور مصرف می‌شود؛ تغذیه نامناسب امروزه عامل بروز بسیاری از مشکلات مانند بلوغ‌های زودرس, رنگ‌های پریده, بی‌اشتهایی, تیک‌های عصبی, افسردگی‌ها و اعصاب‌های به هم ریخته است.