نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  آشنایی با علل حساسیت غذایی محققان بر این باورند که بعد از بیماری های عفونی آن...

  مصرف زیاد پروتئین حیوانی به اندازه سیگار کشنده است پزشکان آمریکایی هشدار دادند که مصرف مقادیر زیاد پر...

  بیماری ALS و رابطه آن با چالش سطل آب یخ! چالشِ سطل یخ یا همان ALS Ice Bucket Chalenge، در ه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
طبخ غذا با فویل در سفر چنانچه برای چند روزی قرار است در سفر باشید، یکی از هوشمندانه ترین راه های آشپزی، استفاده از فویل آلومینیومی است.