نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با خواص درمانی انجیر آشنا شوید یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: انجیر میوه‌ای سرشار از...

  حقایقی درباره اعتیاد به شکر ترک شکر رایج‌ترین تقاضای مردم در حال حاضر است، مثل...

  10 نکته تغذیه سالم برای افراد بالای 65 سال پایگاه خبری لقمه: انتخاب غذای سالم هوشمندانه ترین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا لاغر شدن با آب امکان‌پذیر است؟ یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی بابیان اینکه یکی از عادت‌های غذایی غلط در ایران نوشیدن چای یا قهوه بلافاصله بعد از صرف هر وعده غذایی است، گفت: «این عادت غلط غذایی ممکن است به‌مرورزمان باعث بروز کم‌خونی مخصوصاً در خانم‌ها شود چراکه با رقیق شدن شیره‌های گوارشی عمل هضم به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و همچنین ترکیبات موجود در چای مانع جذب برخی از املاح و مواد معدنی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آهن مخصوصاً آهن با منشأ گیاهی است.»
مهندس کامپیوتر غاز چران پایگاه خبری لقمه: «حمید یزدانی» جوان آذربایجانی ای است که بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی به سراغ پرورش غاز رفته و حالا جوجه غازهایش را از بناب به عراق صادر می کند.
استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟
استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله! گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.