نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تابستان فصل وفور ویتامین D بیشترین مقدار ویتامین "D" موجود در بدن در اواخر تا...

  عوارض جرم گیری نکردن دندان ها را بدانید جرم­‌های تشکیل شده بر روی دندان به مرور باعث آزردگ...

  عواقب تغذیه نامناسب در دوران بارداری لازم است به مادران آگاهی داده شود که در دوران بارد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دلیل لاغری ناگهانی چیست؟ لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
خوراکی‌های که باعث کاهش میل جنسی می‌شوند یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود.
با انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها آشنا شوید در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی ، استقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است و هم اکنون در جهان و نیز ایران ، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی ، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.