نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه سالم با ارزانترین خوردنی‌ها وقت آن رسیده این باور غلط را که خوردن غذای سالم ب...

  داشتن پوستی سالم با خوردن آووکادو پایگاه خبری لقمه: آیا آووکادو برای پوست شما مفید ا...

  آبمیوه‌های خیابانی باعث مسمومیت کودکان می‌شوند رئیس بخش گوارش مرکز طبی کودکان گفت: بیشتر کودکانی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

استاتین‌ها با گریپ فروت تداخل دارند یک دکترای داروسازی با اشاره به اینکه گاه عوارض جانبی استاتین‌ها بسیار ناراحت کننده است، گفت: برای کاهش بروز عوارض جانبی دستگاه گوارش، باید استاتین‌ را عصرها با یک وعده غذا مصرف کرد.
۱۴ ماده غذایی که طول عمر را زیاد می‌کند یک متخصص تغذیه گفت: به جای آنکه به دنبال روش‌های عجیب و غریب باشیم اگر ۱۴ ماده غذایی را در زنجیره غذایی روزانه بگنجانیم نه تنها بسیاری از بیماری‌ها را از خود دور می‌کنیم بلکه طول عمر بیشتری خواهیم داشت.
خوراكی‌های بدون كالری اغلب رژیم‌های لاغری توجه ویژه‌ای به میزان كالری مصرفی فرد دارد. مواد غذایی كه در این شماره برایتان گردآوری كرده‌ایم دارای كالری بسیار كمی هستند و جالب اینجاست كه همین كالری بسیار كم در حین مصرف در بدن ـ زمانی كه مشغول گاز زدن، جویدن و هضم غذا هستید ـ به صفر می‌رسد.
آشنایی با انواع گرسنگی گرسنگی احساسی است که معمولا به طور ناگهانی و به همراه ولع خوردن بروز می‌کند و البته انواع و اقسام مختلفی دارد.علاوه بر گرسنگی فیزیکی واقعی که به دلیل نیاز بدن به مواد غذایی ضروری بروز می‌کند انواع گرسنگی‌های دیگر نیز وجود دارد که بیشتر ذهنی هستند تا نیاز واقعی بدن.