نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونگی تشخیص کم خونی/ درمان کم خونی با رژیم غذایی کم خونی یعنی کاهش تعداد گلبول‏های قرمز خون و علل م...

  ظروف یکبار مصرف مناسب با مواد غذایی گرم کدامند؟ در ایام ماه محرم و صفر که بازار نذری داغ است، ظروف...

  سالاد را جایگزین غذا نکنید معمولا انواع سالادهایی که ما ایرانی‌ها مصرف می‌کنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف زیاد آسپرین منجر به کوری می‌شود پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ویسکانسن آمریکا دریافتند: افرادی که به طور دائم آسپرین را به مدت دست کم ۱۰ سال مصرف می‌کنند؛ با خطر نابینایی و بیماری ماکولا دژنراسیون (Macular degeneration) ‏ روبه رو هستند که با بالارفتن سن در ارتباط است.
آشنایی با ترسناک‌ترین دروغ‌ها و تقلب‌های رایج غذایی فهرست تقلب های رایج در مواد غذایی را بخوانید تا حواستان باشد هر خوراکی رنگ و لعاب داری را سر سفره تان راه ندهید. منظورمان از این مطلب این است که هشدار بدهیم چه کارهایی می شود برای تولید یک محصول غیراستاندارد انجام داد.
اولین رستوران را در نوزده سالگی راه اندازی کردم/ غذای ایرانی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است پایگاه خبری لقمه: شایان شمس سرآشپز برتر سال 1395 مسابقه تلویزیونی دستپخت مسیر موفقیت را با تلاش اما سریع طی کرده است و معتقد است غذاهای اصیل ایرانی به دلیل ضعف اطلاع رسانی محجور مانده اند.
امان از دل‌ و قلوه شاید تاکنون گذرتان به یکی از خیابان‌ها یا میدان‌هایی که حرفه اصلی مغازه‌داران آن کشتار دام و فروش امعاء و احشای آن است، افتاده باشد و انواع فرآورده‌های دامی همچون کله، پاچه، زبان، سیرابی، شیردان، دل، قلوه، جگر و... را از آنان خریده باشید.