نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردنی‌های مفید برای کبد چرب از آنجا که بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌های خاموش...

  عواقب تغذیه نامناسب در دوران بارداری لازم است به مادران آگاهی داده شود که در دوران بارد...

  کباب نخورید! نتایج پژوهش جدید نشان می دهد که مصرف گوشت کباب شده...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه داری نزدیک به ١٧ساعت روزه‌داری، ماه رمضان را در سال‌های اخیر، متفاوت با سال‌های دیگر کرده است. گرمای هوا که با ورود به تیرماه؛ اولین ماه تابستان، شدیدتر می‌شود و تشنگی و گرسنگی، آزمون سخت روزه‌داری را سخت‌تر کرده است.
بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
تحلیل رستوران‌های رقیب برای بهبود راهبردهای بازاریابی خود پایگاه خبری لقمه: تحلیل رستوران‌های رقیب می‌تواند برای شما فرصتی باشد تا تحقیقات بازار را بهبود بخشید.
آیا خواص سبزی ها با طبخ از بین می رود؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:«برخی از اجزای غذایی و مواد مغذی سبزی ها مثل ویتامین های محلول در آب و ویتامین C نسبت به حرارت و محیط قلیایی بسیار حساس بوده و حرارت می تواند به درجاتی خواص آن را از بین ببرد.» تاکید کرد:«برای حفظ ویتامین C سبزی ها به هنگام پخت، سبزی را به ناگهان در آب جوش بریزید.»