نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  زیاد کباب زغالی نخورید پایگاه خبری لقمه: نتایج پژوهش های محققان دانشگاه آ...

  چربی‌های مفیدبرای قلب یک متخصص قلب و عروق گفت: ایرانی ها به جای روزانه ۴...

  گزارشی از فعالیت‌های زیرزمینی صنایع لبنی در نیشابور فعالیت های زیرزمینی و تولیدی‌هایی که در پستوهای خا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

از همین امروز این خوراکی‌ها را نخورید/تغییر الگوی مصرف چیست پایگاه خبری لقمه: برای سلامتی بدنمان بهتر است مواد غذایی و نوشیدنی‌های مضر را بشناسیم و بدنمان را در معرض خطر ابتلا به بیماری‌ها قرار ندهیم.
19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.
پس‌لرزه‌‌های تغییر موقتی نرخ دلار بر سبد مصرفی خانوار بعد از نوسانات نرخ دلار و ایجاد نگرانی مبنی بر افزایش قیمت کالاها، مصرف‌کنندگان باز هم برای تامین برخی کالاهای خود به بازار مراجعه کرده و همین امر، تولیدکنندگان را منجر به بروز رفتار دوگانه کرده است.