نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تقویت قوای جنسی مردان با 5 ماده غذایی مواد غذایی تابستانه برای مردان فواید بسیاری دارد. ...

  بد‌ترین ظرف برای نگهداری ادویه‌جات اسانس‌ها به عنوان حلال ظروف پلاستیکی محسوب می‌شوند...

  شیرینی خورها بخوانند! غالبا اکثر مردم به دنبال این هستند که چگونه از هوس...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقدار کالری غذاهایی که می‌خوریم چقدر است در زندگی روزانه با افراد زیادی مواجه شده‌ایم که خواهان اضافه وزن و یا کم کردن وزن بوده‌اند و یا حتی شاید خود شما نیز جزء این افراد به شمار آیید. در این مطلب شما را با میزان کالریهای موجود در غذاها آشنا می‌کنیم.
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.
بروز کم آبی در سفر شایع است/روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات مصرف کنید کارشناس مسئول واحد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توصیه‌های تغذیه‌ای در طول سفر ارائه کرد و گفت: حتما در طول سفر به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان حدود 2 تا 3 لیوان شیر یا ماست کم چرب مصرف کنید.