نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دلیل پوسیدگی فزاینده دندان‌های کودکان چیست؟ پایگاه خبری لقمه: یک متخصص دندانپزشک کودکان گفت: ا...

  چگونه هنگام ترک سیگار دچار اضافه وزن نشوید پزشکان توصیه می‌کنند در زمان ترک سیگار خود را سرگر...

  با این غذاها ماست نخورید ‌یک مشاور تغذیه گفت: برای جلوگیری از دفع آهن باید ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با خوردن به جنگ چربی ها بروید اگر قصد دارید چند كیلویی لاغر شوید و در عین حال نمی‌خواهید تن به رژیم‌های سخت غذایی بدهید، این مقاله را مطالعه كنید. محققان و متخصصان تغذیه برای پاسخگویی به افرادی كه قصد لاغر شدن دارند مواد غذایی را معرفی كرده‌اند كه می تواند چربی‌های بدن را بسوزاند.
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.
دلیل بلاتکلیفی 17 ساله قانون یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی چیست؟ پایگاه خبری لقمه: «قانون یکپارچه سازی اراضی کشاورزی» سال 85 تصویب شد، اما روز گذشته رئیس سازمان امور اراضی کشاورزی، 17 سال پس از اجرا نشدن این قانون، از وجود اشکال در شیوه‌نامه اجرای قانون خبر داد.