نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تأثیر عجیب سوپ مرغ در سرماخوردگی آخرین تحقیقات علمی نشان می دهند که سوپ مرغ می توان...

  رژیم غذایی دشمن مغز را بشناسید رژیم غذایی سرشار از قند برای مغز مضر است.

  ضد عفونی کردن میوه و سبزی برای سیزده بدر لقمه: سبزیجات یکی از فسادپذیرترین محصولات کشاورزی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پوستی شگفت انگیز با غذا غذا خوردن برای ما یك عادت است؛ بر اساس علایق خودمان و عادت‌های غذایی‌‌مان سفره‌هایی را می‌گسترانیم، اما تنها در زمانی كه بخواهیم به هدفی برسیم، مثلا از وزن خود بكاهیم به طور دقیق به آنچه می‌خوریم نظارت می‌كنیم. اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم چه مواد غذایی را چگونه مصرف كنید تا پوستی جوان، شاداب و سالم داشته باشید.
نگهداری طولانی غذا در فریزر، مواد غیر پروتئینی را سرطانی می‌کند یک متخصص تغذیه، با تاکید بر خودداری از نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در یخچال و فریزر گفت: نگهداری مواد غیرپروتئینی در فریزر برای مدت طولانی، ترکیباتی ایجاد می‌کند که سرطان‌زا هستند.
قبل از مصرف سبزیجات بخوانید مقاومت ویتامین‌ها و املاح مختلف موجود در سبزی‌ها در برابر عوامل مخرب مانند حرارت، نور و اکسیداسیون با یکدیگر متفاوت است.دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: خرد کردن زیاد سبزیجات و در معرض هوا قرار دادن آن‌ها باعث از بین رفتن ویتامین‌های موجود در سبزیجات می‌شود.
با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.