نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این پنج ماده غذایی عمر شما را طولانی می کند پایگاه خبری لقمه: نتایج تحقیق محققان چینی نشان داد...

  آشنایی با علائم فقر آهن فقرآهن یکی از مشکلات شایع در بین زنان است که باید...

  خواص بهترین رژیم غذایی دوستدار قلب را بشناسید پایگاه خبری لقمه: امروزه بیماری های قلب و عروق به ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در مدرسه چه بخوریم؟ با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، مطلب زیر را که درباره بهداشت عمومی و بهداشت محیط در مدارس، تغذیه دانش‌آموزان و رعایت نکات بهداشت فردی از سوی دانش‌آموزان است، برایتان آورده‌ایم.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
غذاهایی که چربی اضافی بدن تان را از بین می برند! اگر بدانید چه چیزهایی برای کاهش وزن مفید تراست و چه غذاهایی چربی ها را می سوزانند بهتر و راحت تر می توانید از شر چربی های اضافی خلاص شوید.
خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.