نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کنیم تا با مصرف سبزی ها دچار نفخ نشویم؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد: « ممکن است...

  چگونگی نگهداری و مصرف غذا در تابستان معمولاً در تابستان به دلیل گرمای هوا شرایطی فراهم ...

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه خواص ضدسرطانی سبزیجات را حفظ کنیم؟ متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند شیوه پخت کلم بروکلی و سبزیجات مشابه آن در حفظ خواص ضدسرطانی آنها تاثیر قابل توجهی دارد.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
رابطه بین غذا و جوش های پوستی یک متخصص پوست و مو تاکید کرد:« تاکنون هیچ ماده غذایی که تمام افراد مصرف کنند و باعث بروز جوش در همه شود شناخته نشده است اما بدون شک تجربه خود فرد در این میان مهم است. »
طالع‌بینی در كافی‌شاپ تا به حال می‌دانستید كه این‌كه به چه دسری علاقه‌مند هستید می‌تواند تا اندازه زیادی ابعاد وجودی شخصیت شما را آشكار كند؟ از بین دسرهای زیر یكی را انتخاب ‌كنید و با خواندن جواب‌ها خودتان را بهتر بشناسید.