نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی باید ویتامین سی بخورند؟ حدود 260 سال پیش فردی به نام دکتر جیمز لیند، پزشک ...

  توصیه های لازم برای تغذیه در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: درصورتی بارداری نتیجه ی موفقیت آ...

  نوشیدنی‌هایی برای تامین آب بدن ورزشکاران یادتان باشد که باید در حین ورزش و البته قبل از آن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
ضررهای مصرف زیاد چای سیاه نوشیدن یک فنجان چای داغ پس از یک روز پرمشغله می تواند خستگی را از تن درآورد. قرن هاست که از این نوشیدنی داغ و آرام بخش، برای آرام کردن ذهن و بدن استفاده می شود.
آیا استفاده از تلفن همراه عامل ابتلا به بیماری قلبی است؟ پایگاه خبری لقمه: همانطور که تلفن‌های همراه به سلطه خود بر جهان ادامه می‌دهند و تعداد آنها بیشتر از انسان‌ها روی زمین شده است، دانشمندان مشتاق هستند تا تاثیرات آنها بر سلامت را درک کنند.