نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  آشنایی با ویتامین k از این گذشته ویتامین K در مقابله با التهاب‌های مرب...

  شادابی پوست با پنج اکسیر جوانی زیبایی و جوانی برای همه مهم است.شما میتوانی بدون م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
چرا ناگهان لاغر می شویم لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.
رژیم غذایی هفتگی برای سوزاندن چربی‌های اضافه با داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش دایمی می توانید اندامی زیبا داشته باشید و همه چربی های اضافه را بسوزانید.
نوشیدن نوشابه گازدار و ۱۰ بلایی که سرمان می‌آید پایگاه خبری لقمه: تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند؛ اما اگر مضرات و عوارض جبران‌ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.