نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه نخوردن صبحانه چاقمان می‌کند یک صبحانه خوب و کامل و البته معمولی، می‌تواند شامل...

  خواص خوردن ژله یکی از محبوبترین دسرها ژله است که با طعم و رنگ‌های...

  آهن گیاهی یا آهن حیوانی؟ محققان اسپانیایی معتقدند که آهن گیاهی بهتر از آهن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
6 پیشنهاد سالم برای زنگ تفریح براساس اعلام مسوولان اداره سلامت وزارت آموزش و پرورش، قرار شده از امسال طرح توزیع غذای گرم در بوفه مدرسه‌ها، به‌خصوص مدارس تهران،‌ اجرا شود...
چیدمان منزلتان را یلدایی کنید وقتی به روزهای پایانی پاییز که شب یلدا حسن ختام آن است، نزدیک می شویم، بد نیست خانه هم رنگ و بویی دیگر بگیرد.
طلاق یک زوج جوان به خاطر کشک/زن نه سوغاتی را خواست نه 324 سکه طلا را پایگاه خبری لقمه: زن جوان سوغاتی کشک خشک را در شان خود ندید و تنها پس از چندماه از همسرش جدا شد.