نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کاهش سکته با موز محققان دریافتند که مصرف موز در رژیم غذایی به دلیل ...

  آدامس بجویم یا نجویم؟ یک دندانپزشک گفت: آدامس همزمان می‌تواند آثار مثبت ...

  درمان «کبد چرب» با نسخه ابن سینا یکی از درمان‌های ساده برای کبد چرب، مصرف روزانه «ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هتل ها و رستوران های تهران 100 درصد گرانتر شدند+نمودار پایگاه خبری لقمه: تورم ماهانه و تقطه ای شهریور ماه استان تهران در بخش هتل و رستوران صعودی شده و بالاتر از کل کشور به ثبت رسیده است.
لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.
حدود 35 درصد از مطالبات کشاورزان به ازای فروش چغندرقند به کارخانه‌ها پرداخت شد پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر با بیان اینکه ۶۵ درصد از مطالبات چغندرکاران پرداخت نشده است، گفت: در صورت دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان طلب صنایع از دولت، مطالبات معوق کشاورزان پرداخت می‌شود.
قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.