نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این میکروب قاتل معده است در صورت عدم درمان، این میکروب 30 درصد عامل سرطان م...

  افزایش میل جنسی به روش های سنتی مهارت های زندگی یکی از کارهای مهمی است که هر فردی ...

  ۴۴ درصد مرگ و میرهای افراد با تغذیه ناسالم مرتبط است پایگاه خبری لقمه: پایگاه خبری لقمه: مدیر دفتر بهبو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.
تاریخچه شکلات؛ از قوم مایا تا کیت کت شکلات (به صورت خام یا فرآوری شده) ماده غذایی می‌باشد که از دانه‌های درخت گرمسیری کاکائو به دست می آورند. اولین استفاده ثبت شده از شکلات به سال 1100 قبل از میلاد باز می‌گردد.
بهترین و بدترین مواد غذایی برای مفاصل شما بیماری آرتروز انواع مختلفی دارد؛ اما برخی از نشانه‌ها و علائم در همه انواع این بیماری مشترک هستند؛ از جمله علائم مشترک انواع آرتروز می‌توان التهاب، سفتی، خشكی و درد در مفاصل نام برد.
«کباب بناب» هم ثبت ملی شد ثبت ملی برخی از موضوعات روزمره زندگی ایرانیان در دولت گذشته به حدی رسیده بود که ثبت بسیاری از آثار ضروری فراموش شد و گویا این روند قرار است ادامه داشته باشد.