نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی در میان شیوه​های طبیعی درمان تبخال ، روشهایی وجود ...

  چگونه با تغذیه مناسب به جنگ سرطان برویم؟ هیچ ماده غذایی واحدی نمی‌تواند خطر سرطان را کاهش د...

  بادام زمینی احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می دهد آیا می‌د‌انید‌ که خورد‌ن باد‌ام‌زمینی به مقد‌ار ۵ ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش وزن با دکتر اوز وقتی بحث کاهش وزن به میان می‌آید، دکتر اوز می‌تواند کمک زیادی به شما کند. برنامه کاهش وزن دکتر اوز از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز صدها نفر از افرادی که قصد لاغری داشتند توانسته‌اند فقط با ایجاد تغییر در عادات خود چندین کیلو لاغر شوند.
آیا مصرف ماست میوه ای مفید است؟ ماست میوه ای چند وقتی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و به ویژه مادران سعی می کنند ماست را طعم دار کنند و به عنوان میان وعده در اختیار کودکان قرار دهند؛ از این رو این موضوع را با دکتر سیدسعید اسماعیلی پزشک و محقق طب اسلامی در میان گذاشتیم تا از درست یا نادرست بودن این شیوه مطلع شویم.
6 توصیه تغذیه‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه سرطان زن و مرد و پیر و جوان نمی‌شناسد. بیماری مهلکی است که باید تمام تلاشتان را برای پیشگیری از آن انجام دهید.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.