نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تشخیص علت کمبود وزن، اولین قدم برای درمان لاغری یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه اولین گام در درما...

  بهداشت و تغذیه در سفر رعایت نكات بهداشتی در همه حال لازم است؛ اما دلیل ا...

  غذاهایی كه باید آنها را بیشتر خورد تنوع محصولات و مواد غذایی و فلسفه خوردن غذاها، نشا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
کم‌خواب‌ها چاق می‌شوند بی‌خوابی خطر ابتلا به چاقی مفرط و دیابت نوع دوم را افزایش می‌دهد؛ به نوشته روزنامه لوفیگارو، مطالعات نشان می‌دهد خواب کوتاه مدت احتمال ابتلا به چاقی مفرط و دیابت را افزایش می‌دهد.
رژیم غذایی که تاثیر بدی بر بدن ندارد پایگاه خبری لقمه: بسیاری از افراد در سراسر جهان از رژیم های سرشار از پروتئین مانند «رژیم آتکینز» برای کمک به تغییر وزن ناخواسته استفاده می کنند.
چگونه بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم؟ همه شما از فواید بی شمار ورزش مطلع هستید و می‌دانید که به هیچ بهانه‌ای نباید از ورزش کردن سر باز زد. اما به هر حال روشهایی هم وجود دارند که بدون ورزش نیز بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.