نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکارهای تغذیه ای کنترل چربی خون پایگاه خبری لقمه: حمید حاجی فرجی ضمن تشریح دلایل ا...

  رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از تکرار حمله قلبی اغلب افرادی که سابقه ابتلا به بیماری‌های قلبی و عر...

  10 خوراکی سالم مخصوص لاغرها چاقی بسیار زیاد و یا کمبود وزن هر دو از جمله موارد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه 100 سال عمر ‌کنیم؟ «الهی پیر شی مادر!» حتما شما هم بارها و بارها این دعا را از زبان مادربزرگ‌ها و مادرها شنیده‌اید. همه دوست دارند که عمر طولانی و در سلامت کامل داشته باشند. اما هر کسی این بنیه را ندارد.
گروه خونی A، زخم معده می آورد! همه ما تا به حال معده درد، مسمومیت، تهوع، استفراغ و سایر مشکلات گوارشی را تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم وقتی معده درد بگیرد تمام فعالیت‌های روزمره مان مختل می‌شود!
یک رژیم لاغری خوشمزه این رژیم لاغری خوشمزه انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه این رژیم لاغری مشترک است این است که باید سعی کنید این میوه را بیشتر بخورید که اصلا" هم چیز بدی نیست زیرا این میوه سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگر هستند.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.