نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آسکورفیت بخورید! سرما نخورید! روزانه mg 5000 ویتامین C جهت پیشگیری از آنفولانزا...

  آب سیب، مسهل یا یبوست زا؟ ارزش غذایی:۲۵۰ گرم آب سیب شیرین نشده حدود ۱۱۴ کالر...

  شیر موز یا شیر نارگیل ؟ شیرموز و شیرنارگیل نوشیدنی‌های دلچسب و گوارایی است...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

10 فایده زردچوبه برای سلامتی زردچوبه یکی از متداولترین ادویه ها در آشپزی است که رایحه ای شبیه به فلفل، طعمی تیز و رنگی طلایی دارد.
اینها را بخورید تا محتاج عینک نشوید می‌توان با مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی به سلامت چشم‌ها کمک کرد و جلوی ضعیف شدن آن‌ها، دژنراسیون ماکولای چشم، خشکی چشم، آب مروارید و غیره را گرفت.
خواص نعناع دمنوش آن برای مشکلات گوارشی و اعصاب +موارد دیگر پایگاه خبری لقمه: نعناع گیاهی است که طبع گرم و خشک داشته و دارای خواص فراوان دارویی است. مصرف آن به اشکال مختلف ازجمله تازه، خشک‌شده، دم‌نوش، اسانس، دم‌کرده، پودر و... امکان‌پذیر است. نعناع یک گیاه بسیار معطر و با طراوتی است که به‌طور گسترده در آشپزی و در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی کاربرد فراوانی دارد.
رژیم لاغری یویویی؛ دشمن سلامت دخترها لاغر شدن خوب است اما لاغر ماندن مهم‌تر است. بعضی از دخترهای جوان به محض اینکه چند کیلو لاغر می‌شوند و به اصطلاح به هدفشان می‌رسند بی‌خیال رژیم شده و به عادت‌های قبلی خود بر می‌گردند. برای همین طولی هم نمی‌کشد که به وزن قبلی و شاید هم بیشتر می‌رسند. به این می‌گویند رژیم یویویی.