نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  ۷ توصیه برای صبحانه خوردن کوچولوها کودک شما هم جزء آن دسته از کودکانی است که هنگام خو...

  تقلبات رایج در تولید آب لیمو آب لیمو ترش به دلیل سرشار بودن از ویتامین c و طعم ...

  مصرف زیاد پروتئین حیوانی به اندازه سیگار کشنده است پزشکان آمریکایی هشدار دادند که مصرف مقادیر زیاد پر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پیشگیری از سرماخوردگی با این ماده غذایی ‌یک کارشناس تغذیه ضمن اشاره به افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به سرماخوردگی قرار دارند، گفت: مصرف مکمل‌های ویتامین C تاثیر چندانی در پیشگیری از سرماخوردگی ندارد.
این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.
انبه دوست دارید؟ میزان بالای ویتامین C و A در انبه به اضافه انواع مختلف کاروتنوئیدها سیستم ایمنی بدن شما را سالم و قوی نگه خواهد داشت.