نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا مصرف قرص روغن ماهی، سکته قلبی را کاهش می دهد؟ مطالعات اخیر نشان می دهند که خوردن قرص روغن ماهی خ...

  6 دلیل مهم برای خوردن شکلات مطالعات دانشمندان آمریکایی نشان می دهد ، هر چه مرد...

  سبزیجات، ژن‌های سرطانی را نابود می‌کنند لقمه: متخصصان در آزمایشات جدیدی مشخص کردند که چگون...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اسم واقعی و درست شب یلدا چیست؟+گزارش ویدئویی پایگاه خبری لقمه: یلدا برگرفته از واژه ای سریانی است و این شب در منابع دیگر فارسی، نام دیگری دارد.
بفرمایید دسرهای سبزیجاتی اگر نگران قند خون تان هستید، دنبال راهی برای افزایش سبزیجات مصرفی‌تان می‌گردید و نمی‌خواهید قند و چربی زیادی مصرف کنید اما درعین‌حال عاشق دسر هستید می‌توانید سبزیجات را دریابید.
معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.
راهکارهای درمان بی اشتهایی کودکان بهبود وضعیت تغذیه،‌ گسترش و در دسترس بودن انواع خوراکی‌ها و البته تولید انبوه تنقلات متنوع اشتهای ناچیز معده‌های کوچک را به سرعت اشباع می‌کند و هنگامی که والدین مشاهده می‌کنند​ فرزندشان سر سفره غذا از خوردن امتناع دارد نگران و حیران می‌مانند که چگونه او را به خوردن تشویق کنند.