نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رهایی از رژیم های سفت‌و‌سخت با فیبـر تابستان از راه رسیده. سفر، مهمانی، دورهمی‌های شبان...

  معیارهای تشخیص سبزی ها و میوه های ارگانیک ملاک هر کسی برای خرید میوه و سبزی متفاوت است. بزرگ...

  كودك هنگام غذا خوردن نباید خسته باشد والدین باید كودك را در فواصل زمانی منظم تغذیه كنند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حالا، اگر جرأت دارید پفک بخورید! پفک با کمی ماست موسیر، عصرانه خوشمزه‌ای برای یک عصر خواب‌آلود پاییزی، درست قبل از شروع نوشتن مشق‌های تمام نشدنی است، اما مصرف این خوراکی خوشمزه را باید محدود کرد، می‌دانید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.
چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.
چاقی و یک دنیا مشکل همه می دانیم که کم کردن وزن برای بدن مفید است اما چه قدر؟ کافی است ۳ تا ۵ کیلوگرم کم کنید تا تاثیر آن را بر سلامت خود ببینید. به بیان دیگر کاهش ۱۰ درصد وزن کل بدن وضعیت جسمی شما را بهبود می بخشد.
خواص و فواید بی شمار چای زنجبیل لقمه: گیاه درمانی رویکردی جدید در درمان بیماری‌هاست و اگر توسط اهل فن آن تجویز شود، بهترین راه رفع ناخوشی‌هاست. تغذیه به روش سنتی، اولویت بخش عمده‌ای از جمعیت هند است و علاقه شدیدی به نوشیدنی‌ها بویژه چای دارند. یکی از این نوشیدنی‌های مورد علاقه آن‌ها، چای زنجبیل است که خواص زیادی دارد.