نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مبارزه با بوی بد بدن مواد غذایی که می‌خوریم، تأثیر مستقیم بر بوی بد بدن...

  عوامل پرخوری را بشناسید !!!! آیا تا به حال به ترفند رستوران‌دارها، فکر کرده‌اید...

  اگر گوشت نخوریم کم‌خون می شویم؟ افرادی می‌توانند از دریافت کامل تمام ریزمغذی‌های گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نارنجی بخور، سبز نفس بکش این روزها که آسمان شهرهای بزرگ پر شده از آلاینده‌های مختلف و اطراف‌مان هم پر شده از افرادی که سیگار از دست‌شان نمی‌افتد، تنها کاری که ‌می‌توان کرد رعایت بهداشت زندگی است و تغذیه سالم تا ریه‌های‌مان از گزند این‌همه آسیب در امان باشد.
آجیل بوداده یا خام، کدام بهتر است؟ ترکیب آجیل هرچه باشد، مجموعه‌‌ای از مغزها است که همگی فواید تغذیه‌‌ای بسیار زیادی داشته و سرشار از مواد مغذی هستند. چربی موجود در انواع آجیل از نوع اشباع‌ نشده است که کلسترول خون را پایین آورده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌‌دهد.
تیغ ماهی را دور نریزید استخوان یکی از منابع عالی کلسیم است که مصرف آن برای همه انسان‌ها قابل توصیه است؛ ولی مصرف آن بویژه برای افراد مبتلا به نرمی و پوکی استخوان، فوق العاده ارزشمند است. لازم به ذکر است که جوشاندن استخوان و مصرف آب حاصله نمی تواند کلسیم فراوانی را به بدن وارد سازد، بلکه لازم است دقیقا خود استخوان جویده و بلعیده شود.
استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله! گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.