نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  10 تفاله غذایی که بهتر است آنها را دور نریزید ته مانده ها و تفاله های بعضی از غذاها و میوه هایی ...

  راه های داشتن ابروهای پرپشت و پهن پهنای مناسب و پرپشت و خوش فرم تأثیر زیادی در آراست...

  10 ماده خوراکی برای درمان آنفولانزا در خانه برخی از مواد غذایی و خوراکی هایی که در درمان آنفول...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ضرورت توسعه محصول های ارگانیک و حمایت دولت از تولید کنندگان پایگاه خبری لقمه: متخصصان توسعه کشاورزی ارگانیک در نشست توسعه این نوع کشاورزی بر ضرورت توسعه محصول های ارگانیک و حمایت دولت از تولید کنندگان آن تاکید کردند.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
20 توصیه ناب تغذیه‌ای از امام رضا (ع)/ جلوگیری از زکام زمستانی با این خوراکی کسانی که به ضعف حافظه دچارند،‌ بهتر است همه روزه هفت مثقال کشمش سیاه، ناشتا بخورند و نیز سه تکه زنجبیل که در عسل خوابانده‌اند (زنجبیل پرورده) با کمی خردل ضمن غذای روزانه خود بخورند.