نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با مصرف حبوبات کلسترول بد را کاهش دهید بررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف روزانه حبوبات پخته به...

  چرا باید شیرینی و کیک را در خانه پخت؟ حتما می‌دانید كه قند و شیرینی زیاد برای شما بد است...

  چه تنقلاتی دانش‌آموزان را كندذهن می‌‌كند؟ معاون دفتر سلامت آموزش و پرورش با اعلام اینكه پفك،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل تغذیه‌ای کم‌خونی را بشناسید وقتی صحبت از کم‌خونی می‌شود، همه فکر می‌کنند منظور کمبود آهن است اما کم‌خونی می‌تواند ده‌ها علل مختلف داشته باشد که فقر آهن تنها یکی از آنها است. اگر همیشه احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید یا با کمی فعالیت بدنی دچار تنگی نفس می‌شوید، سریع به سراغ قرص‌های آهن نروید!
از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟ یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود.
رضوی: ناحیه های صنعتی باعث ثبات و بهره‌وری بیشتر مشاغل روستایی می شود معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت:با ایجاد ناحیه صنعتی در دهستان‌های کشور بسیاری از صنایع تبدیلی که از محصولات روستایی استفاده می کنند در جوار روستاها فعال می شوند که باعث بهره وری بیشتر روستاییان خواهد شد.
بمب انرژی شوید موادغذایی بر میزان انرژی و خلق و خوی ما تأثیرات متفاوتی برجامی‌گذارند. آگاهی به اینكه در هر دوره و زمانی چه موادی را در سبد غذایی خود قرار دهیم كمك خواهد كرد كه با آسودگی خاطر و در شرایط بهتری فرد بتواند از آن مرحله عبور كند. برای مثال تأكید می‌شود كه مصرف سیب در طول روز افراد را از افسردگی دور نگه می‌دارد.