نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای پرچرب و تاثیر آن بر توان تولیدمثلی مردان نتایج یک بررسی نشان داده است که مصرف غذاهای پرچرب ...

  پرتقال از عفونت های ویروسی جلوگیری می‌کند ویتامینC یکی از عوامل مهم مهارکننده سرطان است؛ به ...

  چه بخوریم و چه نخوریم تا استرس نگیریم؟ زندگی در دنیای مدرن و پرتنش امروزی بدون استرس نیست...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گوشت کوسه حرام است / برخورد جدی با فروشندگان آبزیان حرام مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: گوشت کوسه بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید حرام است.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
تصفیه آب تهران با وایتکس یا آب ژاول !؟ استفاده از آب ژاول در حالی مورد انتقاد قرار گرفته که مسئولات تامین و تصفیه آب پایتخت معتقدند این روشی شناخته شده و مورد استفاده در سطح بین‌المللی است و ایجاد حساسیت برای افکار عمومی در این زمینه بی مورد است.
بهترین راه جلوگیری از آفت‌زدگی حبوبات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مخلوط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و جرم‌بر با فرآورده‌های سفید کننده به دلیل تولید بخارات و گازهای بسیار سمی و خفه کننده، جداً خودداری کنید.