نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رنگ‌های مختلف ادرار چه می‌گویند؟ کلینیک کلیولند در آمریکا، یک اینفوگرافی جالب تهیه ...

  تقلبات رایج در تولید آب لیمو آب لیمو ترش به دلیل سرشار بودن از ویتامین c و طعم ...

  سرطان دهان چقدر خطرناک است؟ سرطان‌های دهان 2 تا 4 درصد مجموع سرطان‌ها را تشکیل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای مرگ ‌آور، مهمان سفره ایرانی ‌ها «شکم سیر باشد، چه گندم چه جو» این اصطلاحی است که ما ایرانی‌ها صدها سال قبل، برای لزوم قناعت‌ورزی تکرار کرده‌ایم، اما این روزها دیگر نه‌ فقط مهم است شما چه می‌خورید، بلکه این که شما چه چیزی نمی‌خورید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
پاکیزه‌خوری، فضیلتی اخلاقی در اقتصاد اسلامی یک استاد دانشگاه گفت: انسان‌های طالب روزی حلال از کارها و اعمالی که در آلوده کردن روزی حلال نقش دارند پرهیز می‌کنند.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»