نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داشتن پوستی سالم با خوردن آووکادو پایگاه خبری لقمه: آیا آووکادو برای پوست شما مفید ا...

  ماست و انواع میوه ها لایه بردارهای مفید پوست اسید های موجود در ماست و میوه جات لایه های مرده پو...

  خواص تغذیه‌ای تخم پرندگان وقتی وارد بازارهای محلی شهرهای شمالی کشورمان می‌شو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادران 7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادرانمصرف گردو می تواند از بروز سرطان سینه و پوکی استخوان جلوگیری کند. مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که مصرف روزانه گردو بروز و پیشرفت سرطان سینه را به تاخیر می اندازد.
چگونه از سرماخوردگی پیشگیری کنیم؟ شستن دست‌ها! ویروس سرماخوردگی از طریق قطر‌ه‌های میکروسکوپی بیمار منتقل می‌شود. بیمار عطسه می‌کند و قطره‌های ریز در هوا اسپری و روی سطوح اطراف پخش می‌شوند. یا بیمار درون دست خود عطسه می‌کند و با لمس اشیاء، ویروس به همه اشیای دوروبر منتقل می‌شود.
بفرمایید غذای محلی واقعا هیچ لذتی به پای خوردن نمی‌رسد، همه ما غذاخوردن را دوست داریم مخصوصا بر سر سفره غذاهای سنتی و محلی كشورمان بنشینیم.
روش‌های پیدا کردن بهترین رستوران‌ها در سفر پایگاه خبری لقمه: یکی از لذت‌های هر سفری، خوردن غذای با کیفیت در رستوران‌های خوب است. اما با گسترش صنعت غذا و بازار رستوران‌های رنگارنگ یافتن بهترین رستوران‌ها برای مسافران غریب کار چندان ساده‌ای نیست. با استفاده از این راهنماها و روش‌ها، احتمالاً می‌توانید بهترین رستوران را در سفر خود پیدا کنید و تجربه‌ی خوبی از غذاهای محلی به دست آورید.