نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواد غذایی خواب آور را بشناسید خوردن غذاهای بخصوص و یا ترکیبی از غذاها در وعده شا...

  علل شایع کم اشتهایی کودکان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مصرف ش...

  مصرف زیاد نمک ممکن است عامل افزایش بیماری MS باشد پژوهشگران می‌گویند مصرف بیش از حد نمک ممکن است مقص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زعفران تقلبی را چطور تشخیص بدهیم؟ تقلب در مواد غذایی این روزها كاسبی پر‌در‌آمدی برای سودجویان شده است. متخلفان هم البته برای همین چند لقمه نان حرامی كه به‌دست می‌آورند، زحمت زیادی می‌كشند و آنقدر روش‌های جدید ابداع ‌كرده‌اند كه رئیس سازمان غذا و دارو می‌گوید شناسایی این تقلب‌ها نیازمند خلاقیت است.
سه راهکار برای ‌تحول در بخش کشاورزی و رشد امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: برای تامین بهتر غذای مردم و رشد امنیت غذایی در کشور، باید پوست‌اندازی جدیدی در سیاست‌گذاری کشاورزی ایجاد شود و سه تحول اساسی رخ دهد.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.
رنگ درمانی با میوه ها و سبزیجات بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی در سراسر جهان بر این باورند که مصرف دست‌کم 5نوع میوه و سبزی در طول روز می‌تواند تاثیر ماندگاری بر حفظ سلامت و تندرستی افراد داشته باشد.