نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین راه برای کاهش چربی شکم کدام است؟ مصرف کالری بالا و کاهش فعالیت بدنی سبب چاقی و افزا...

  با این كار سلامتی نوزاد خود را بیمه كنید! ویتامین ها و عناصر معدنی که مجموعا « ریز مغذیها » ...

  روغن ماهی روند پیری را كندتر می‌كند پزشكان می‌‌گویند: ورزش متعادل به همراه مصرف مداوم ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکاتی در مورد تغذیه سالمندان پیر شدن به این معنا نیست که فرد باید خود را رها کند و دیگر اهمیتی به سلامت و ظاهر خود ندهد. تغذیه‌ای مناسب و انجام فعالیت‌های جسمی و ذهنی، به عنوان ارکان سلامتی در سنین پیری شناخته می‌شوند. تغذیه متعادل و فعالیت، برای پیشگیری یا جلوگیری از شدت یافتن برخی عوارض مانند پوکی استخوان، تصلب شرائین، کاهش سطح ایمنی بدن و برخی از انواع سرطان‌ها ضروری هستند.
ارتباط رنگ‌ها با غذا خوردن/ رنگ‌ها و وزن افراد رنگ‌ها روی عملکرد بدن ما تأثیرگذار هستند، به طور مثال بعضی از رنگ‌ها باعث بالا رفتن فشارخون افراد می‌شوند و ایجاد هیجان می‌کنند و بر عکس بعضی دیگر از رنگ‌ها باعث ایجاد احساس آرامش در افراد می‌شوند.
خواص لیمو برای پوست به جای کرم و پمادهای گران قیمت برای پوست، می توان از لیمو استفاده کرد.
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.