نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رب‌های گوجه فرنگی غیر مجاز خانگی با نگهدارنده فراوان پایگاه خبری لقمه: مدیر آزمایشگاه غذا و داروی دانشگ...

  واقعیت‌هایی تلخ در مورد چای شیرین درست است که چای شیرین در وعده صبحانه مزه خوب و دلچ...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در فصل سرما عسل بخورید اغلب مردم عسل را به دلیل طعم خوب و خاصیت تنظیم‌کنندگی قند بدن استفاده می‌کنند.
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
شغل هایی که میتوان با آن پولدار شد پایگاه خبری لقمه: اگر می‌خواهید در خانه راحت بنشینید و بدون هیچ هزینه یا مزاحمتی برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و از قضا پول خوبی هم در بیاورید، این شغل‌ها درآمدتان را افزایش می‌دهد.
در یخچال تان را به روی کپک ببندید میوه، نان و هر خوردنی دیگری پس از مدتی کپک می زند. اصلا اگر چند روز از یخچال تان غافل شوید و در آن را باز نکنید تنها یک راه حل برای فرار از بوی بد یخچال تان برای تان باقی می ماند و آن راه حل هم ریختن مواد غذایی فاسد شده داخل سطل زباله است!