نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه حقایق وحشتناک درباره چیپس! تحقیقات نشان می دهد که خوردن یک بسته چیپس در روز ش...

  5 میوه زمستانی موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن سرمای زمستان یکی از عوامل ابتلا به سرماخوردگی، آن...

  ضرورت گنجاندن فیبر در رژیم غذایی/میوه و سبزیجات بخورید در حالیکه فیبر برای هضم مناسب، کنترل وزن و سلامت ع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص انواع آب‌میوه و سبزیجات آب میوه ها و سبزیجات نه تنها بسیار خوش‌طعم، لذیذ و نشاط‌آور بوده، بلكه باعث ایجاد انرژی و حس جوانی می‌شوند.
فیروزآباد قطب تولید گیاهان دارویی و عسل برگ / صادرات سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی به اروپا پایگاه خبری لقمه: شهر فیروز آباد استان فارس در راستای معرفی قطب‌های صنایع تبدیلی،‌ به عنوان قطب تولید گیاهان دارویی به ویژه عسل برگ معرفی و اعلام شد، سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی این شهر به اروپا صادر می‌شود.
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
گران‌ترین غذای جهان چیست؟ لوکس‌ترین و گران‌ترین غذای جهان موسوم به «استروتارگا بیانکو»، مخلوطی است از خاویار سفید با طلا که به قیمت 100 هزار یورو به ازای هر کیلوگرم برای مشتریان خاص آماده و ارائه می‌شود.