نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قلب خود را با رژیم های سالم زنده نگه دارید پایگاه خبری لقمه: بیماری های قلب به دسته های مختلف...

  خواص هشت میوه شیرین مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کلی بدن و جذب...

  نوشابه‌های انرژی زا احتمال نازایی در زنان را افزایش می‌دهد پزشک طب سنتی و اسلامی ارومیه معتقد است: مواد تشکیل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.
12رازی که فست فودی‌ها به شما نمی گویند فست‌فودها، خیلی سریع‌تر از آن‌چیزی که تصور می‌کردیم، به زندگی ما وارد شده‌اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره‌مان نقش مهمی دارد. رازهای فست‌فودها را بخوانید تا با این پدیده مدرن امروزی، رفتاری متفاوت داشته باشید...
علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قارچ خراب از قارچ سالم این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید قارچ ‌های ناسالم را از سالم تشخیص دهید و طعم و کیفیت غذا خود را بهبود بخشید.
با اشتها و گرسنگی کاذب چه کنیم؟ انرژی‌تان پایین آمده، شکمتان به سر و صدا افتاده است و اخلاقتان هم از یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی به فردی عصبی و تندمزاج تبدیل شده‌. گرسنگیتان تبدیل به عصبانیت شده است. این اتفاق برای همه ما افتاده است و می‌دانیم که اصلاً وضعیت خوبی نیست.