نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیشگیری از سرطان با نان سبوس دار با وجودی که نان های سبوس دار نسبت به نان های بدون ...

  برنامه غذایی کارگران چگونه باید باشد؟ در کارخانجات، شرکت های بزرگ و غیره، که یک جمعیت، ب...

  تاثیر ناچیز طب سوزنی بر چاقی! لقمه: یک پزشک طب سوزنی گفت: طب سوزنی برخلاف داروها...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تشخیص علت کمبود وزن، اولین قدم برای درمان لاغری یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه اولین گام در درمان لاغری تشخیص علت کمبود وزن است، گفت: بررسی تاریخچه پزشکی، میزان مصرف غذایی فرد، کمبودهای تغذیه‌ای و همچنین عادت غذایی اولین کاری است که باید در خصوص تعیین رژیم غذایی برای این افراد انجام شود.
7 ترفند برای جنگ با هله‌هوله ها در یکی از آخرین توضیحات ارائه‌شده در مجله نیویورک‌تایمز درباره علم خارق‌العاده اعتیاد به هله‌هوله‌ها یا همان خوراکی‌های ناسالم واقعیت قدرت بالای این موادغذایی برای برانگیختن اشتهای افراد حتی به عنوان یک واکنش فیزیولوژیکی انکار نشده و البته در عین حال این موضوع هم عنوان شده که این اتفاق در پی یک استراتژی مشخص از سوی کارخانه‌های تولید این نوع مواد خوراکی در حال بسط و گسترش است...
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
10 آب‌میوه‌ای که قندشان از نوشابه هم بیشتر است شکر موجود در آب‌میوه یکی از دلایل اصلی فاسد شدن دندان‌ها در کودکان است و قند برخی از آب‌میوه‌های موجود در سوپرمارکت‌ها بیشتر از قند نوشابه‌ها است.