نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توزیع چیپس، پفك و لواشك در بو‌فه مدارس ممنوع مدیركل سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و...

  سبزی های ضد سرطان تحقیقات جدید در آمریکا نشان می‌دهد که گروهی از سبز...

  چربی‌های مفیدبرای قلب یک متخصص قلب و عروق گفت: ایرانی ها به جای روزانه ۴...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بخور و نخورهای ورزشی رژیم غذایی و رعایت موادی که در طول روز خورده می‌شود، در همه افراد، بویژه ورزشکاران، از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش تعیین‌کننده‌ای در روند فعالیت ورزشی آنها دارد.
چرا فلفل‌ها برای سلامتی مفیدند فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین‌های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 است که ویتامین‌های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند. فلفل دلمه‌ای همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می‌باشد.
آیا حقایق چربی سوزی را می‌دانید!؟ ما در این مطلب می خواهیم برخی حقایق کاهش وزن، از نحوه سوختن چربی‌ها در بدن و تولید انرژی گرفته تا راهکارهای صحیح این سوخت چربی را با شما در میان بگذاریم.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.