نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه چیزی باعث چاقی می شود؟ چرا بعضی افراد چاق و بعضی دیگر لاغر هستند؟ آیا چاق...

  راه‌حل تـرك شیـــــرینی خوردن شیرینی شاید یک عادت باشد، اما باید توجه كرد ...

  مصرف بستنی برای کودکان زیر 3 سال ممنوع کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی‌های دانشگاه علوم پز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش مصرف نمک برای بیماران قلبی مضر است/ ۸۵ درصد بیشتر در معرض مرگ یا بستری شدن پایگاه خبری لقمه: طبق یک مطالعه جدید، کاهش مصرف نمک در بیماران قلبی می تواند خطر مرگ یا بستری شدن در بیمارستان را برای آنها به همراه داشته باشد.
رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
دیابتی‌ها و باید و نبایدهایی در آشپزی ابتلا به دیابت عادت‌های غذایی فرد را زیر و رو کرده و تغییراتی را در شیوه‌ی آشپزی تحمیل می‌کند. در نتیجه تهیه‌ی یک غذای مناسب برای یک فرد دیابتی وقت بیشتری می‌گیرد.