نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اینفوگرافیک | مصرف مواد غذایی مهم بعد از ۴۰ سالگی پایگاه خبری لقمه: راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید...

  بهترین نوشیدنی ها برای کاهش چربی خون بیشتر گیاهان، سبزیها و میوه‌ها به علت فیبر و الیاف...

  بهترین روش پخت ماهی هدف از خوردن ماهی چیست و چرا مصرف حداقل 2 وعده گوش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
پیاده روی ۱۵دقیقه ای بعد از غذا، خطر بروز دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد نتایج بررسی ها نشان می دهد، پیاده روی ۱۵ دقیقه ای مدتی کوتاه پس از صرف غذا بهترین راه برای پیشگیری از بروز دیابت نوع ۲ در بزرگسالان است.در حالی که خوابیدن یا نشستن برای تماشای برنامه های تلویزیونی یکی از عوامل خطر در بروز این بیماری است.
به آجیل "نه" نگویید مغزها از جمله گردو، بادام، فندق و ... به عنوان یک میان وعده سالم به حفظ سلامتی شما کمک می کنند. شرایط نگداری این گروه از مواد غذایی آسان بوده و به راحتی در محیط کار، دانشگاه و مدرسه قابل مصرف هستند.
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.