نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این خوردنی‌ها شاد شوید مردم در سرتاسر دنیا در جنبه‌های گوناگون، از مذهب گ...

  مزایا و معایب لیوان‌های کاغذی و فومی استفاده از ظروف یک بار مصرف در بین افراد جامعه بسی...

  نکاتی در مورد مصرف ماکارونی می‌توانید به جای گوشت از سویا برای افزایش پروتئین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شروع رژیم غذایی روی ترازو تناسب اندانم و کاهش وزن در عصر تکنولوژی، برای افرادی که تنها با کلید‌ها و دکمه‌های دستگاه‌های دیجیتال سر کار دارند، به یک مشکل عمده تبدیل شده است.
چرا همیشه به دنبال غذاهای خوش طعم هستیم؟ حتی اگر شما بعد از خوردن یک وعده غذایی احساس گرسنگی نکنید بازهم برای خوردن دسر آماده هستید.
«نذری دادن» سنت دیرینه ماه محرم/ یک دیگ و هزاران هزار نیت ماه محرم از ایامی است که نذریهای زیادی در آن ادا می شود؛ آیین نذری دادن به عزاداران امام حسین(ع) سنتی دیرینه و پسندیده در میان اکثر مسلمانان و به خصوص شیعیان دنیاست که در کشورمان رواج بیشتری دارد و شب و روز تاسوعا و عاشورا به اوج خود می رسد.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.