نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا مصرف ماهی در دوران بارداری می تواند مضر باشد؟ امروزه در تمام کتابهایی که در ارتباط با دوران بارد...

  شایع ترین علل روانی کاهش میل جنسی کاهش میل جنسی به عنوان یک اختلال جنسی در برخی از ا...

  خوردن روزانه قرص كلسیم خطر شكستگی استخوان سالمندان را كاهش می دهد سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
کشک و قره قوروت دشمن پوکی استخوان زهره خدایی در گفت‌وگویی گفت: کلسیم یک نوع ماده معدنی است که وجودش به مقدار کم برای بدن لازم است .وجود این ماده در ساختمان هورمون‌ها و هم در ساختمان استخوان ها بسیار ضروری و مهم است.
توصیه دکتر کرمانی برای جلوگیری از اشتباهات بعد پرخوری طی چند روز گذشته و یا شب گذشته به مهمانی و یا جشن عروسی یکی از دوستانتان رفته اید و حسابی پرخوری کرده اید؟
داروهای گیاهی کاهش وزن حاوی شیشه هستند دکتر ناصحی با هشدار نسبت به مصرف داروهای لاغری در زنان گفت: :« عده ای از افراد سودجو از تمایل خانم ها برای کاهش وزن استفاده می کنند و با توصیه های غیر علمی و تجویز برخی از داروها که به عنوان داروهای گیاهی مطرح می شوند و حاوی مواد محرک روانی هستند انها را به ورطه اعتیاد میکشانند.