نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  1۰ نکته ضروری بهداشتی برای تهیه غذای نذری یک کارشناس تغذیه ۱۰ نکته بهداشتی ضروری را برای حفظ...

  10 راه پنهانی برای افزایش كلسیم دریافت كافی كلسیم برای جلوگیری از ابتلا به پوكی اس...

  چرا مردان باید میوه های توت مانند مصرف کنند؟ محققان اظهار کرده اند که خوردن توت فرنگی ها، توت ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 نمک مخفی در غذاهایتان که آنها را نمی شناسید خیلی از ما آگاهانه یا ناآگاهانه، بیشتر از2400 میلی‌گرم سدیم را در طول روز دریافت می‌کنیم. این مطلب، شما را با 7 گروه از مواد غذایی که مقدار زیاد سدیم‌شان تعجب‌برانگیز است، آشنا می‌کند.
بیخوابی با نوشابه های انرژی زا براساس نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدنی‌های انرژی زا موجب افزایش مشکل بی خوابی و بروز حالت عصبی در مصرف کنندگان آن میشود،‌در سال های اخیر مصرف نوشیدنی های انرژی زا در میان افراد از جمله ورزشکاران افزایش یافته که می تواند تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت آنان داشته باشد.
رابطه زناشویی سالم با نوشیدنی های گیاهی شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها كمك كند.
آشنایی با مواد غذایی که کمتر از 100 کالری دارند برای اینکه بدانید مواد غذایی هم هستند که کمتر از 100 کالری دارند و در روند کاهش وزن تان موثر است، این لیست را معرفی می کنیم.